Teksty SMS :: - gotowe smsy na komórke
  aforyzmy
  imieninowe
  mi?osne
  obra?liwe
  sylwestrowe
  ?lubne
  ?mieszne
  ?wi?ta - Bo?e Narodzenie
  urodzinowe
  weso?e
  wielkanocne
  z?ote my?li
  ?yczenia - ró?ne

 

>> W dniu Twych urodzin niech najslodsze owoce porosna Twe zycie, bys mogl zasmakowac w ich slodyczy.
>> Moc zyczen, szczescia, zdrowia oraz spelnienia wszystkich marzen zyczy...
>> Niech ptaki brokat gwiazd Ci przyniosa, niech ranek Twoja twarz obmyje rosa, niech Bog da Ci wiare i laski ukryte - ja na urodziny dam swe serce skryte.
>> W dniu Twoich urodzin zycze Ci samych wybrukowanych sciezyn zycia, bys nie musiala kroczyc posrod ostrych kamieni i zdradliwych krzewow.
>> W dniu Twojego swieta najpiekniejsze zyczenia samych radosnych chwil i spelnienia nawet tych najkrytszych marzen zyczy ...
>> W dniu Twoich urodzin zawsze usmiechnietej buzi, wesolej zabawy i mnostwa slodkich calusow zyczy...
>> Niech w Twoje urodziny swiat sie usmiecha do Ciebie, gwiazdy Ci rzuca prezenty, a ptaki zaspiewaja sliczna piosenke.
>> Jakie zlozyc Ci zyczenia, by warte byly Twego imienia? Ty najlepiej znasz marzenia, ktorych wygladasz spelnienia.
>> Niech ten radosny wspanialy dzien na zawsze Twe troski odsunie w cien i niech sie smieje do Ciebie swiat, blaskiem szczesliwych i dlugich lat!
>> Zycze slonca, spiewu ptakow i spokoju duszy, zycze pogodnych przygod i radosnych spotkan, spiewu przy ognisku i dumania w fotelu i zeby wszystko spelnilo sie szybko ...
>> Zycze Ci pieknych, cudownych dni, cudownych pragnien, cudownych chwil, gwiazd w Twoich rekach i perelek w snach ...
>> Powodzenia w doroslym zyciu, spelnienia wszystkich marzen, szczescia i radosci zyczy ...
>> Zycze Ci dnia urodzin, ktory przyniesie to, co najlepsze - cieple usmiechy, pogodne mysli i nadzwyczajne szczescie.
>> Moc czegos i jeszcze cos w dniu urodzin przysyla ktos zawsze ten sam ktos kto pamieta, kocha i zyczy w dniu Twojego swieta.
>> W dniu urodzin duzo zdrowia i radosci sto lat zycia i stu gosci wor pieniedzy moze wiecej jak zamarzysz to tak bedzie.
>> Zycze Ci 18 spelnionych marzen, 18 podrozy dookola swiata, 18 milionow dolarow i goracych pocalunkow jeszcze wiecej!
>> W dniu Twych kolejnych z kolei urodzin przyplyne do Ciebie na bialej lodzi, by dac Ci kwiaty, i usmiech, i siebie i skrzydla aniolow co zyja w niebie.
>> W urodziny Twoje zycze Ci Serce moje Milosci i kochania az do samego zwariowania.
>> Samych szczesliwych dni, a czego tylko pragniesz - by zycie dalo Ci.
>> W Twoim dniu zycze Ci samych pieknych, madrych chwil, duzo slonca w Twoim oknie, niech Twe serce na deszczu nie zmoknie, cudownych przyjaciol i wspanialych dni.


Strony:   1  2  3 
 

zdjecia -|- -|-