Teksty SMS :: - gotowe smsy na komórke
  aforyzmy
  imieninowe
  mi?osne
  obra?liwe
  sylwestrowe
  ?lubne
  ?mieszne
  ?wi?ta - Bo?e Narodzenie
  urodzinowe
  weso?e
  wielkanocne
  z?ote my?li
  ?yczenia - ró?ne

 

>> Ile jest w drabinie szczebli? Ile zlodzieje nakradli mebli? Ile jest ludzi w Ameryce? Tyle szczescia Tobie zycze!
>> W tym szczegolnym dniu, szczegolnie zycze Ci rzeczy dwoch: milosci co w sens zycie ubiera i szczescia, by wygrac z losem w pokera.
>> Dzis sa Twoje urodziny, przyjmij usmiech swej dziewczyny. Rano usmiech i sniadanie, a wieczorem calowanie!
>> Najlepsze zyczonka, pieknego w zyciu slonka, smutkow malych jak biedronka i szczescia wielkiego jak smok!
>> Wszystko co bylo Twoim marzeniem co jest i bedzie w przyszlosci, niech nie uleci z cichym westchnieniem lecz NIECH SIE SPELNI W CALOSCI!
>> Z okazji Twego swieta zycze Ci, kolejnych dni, miesiecy i lat pelnych milosci i radosci, ciaglego usmiechu na twarzy jak rowniez tego, zebys potrafil sie cieszyc z zycia w kazdym jego momencie.
>> W dniu tak pieknym i wspanialym, zycze Ci serduszkiem calym, duzo zdrowia, sto lat zycia milion zlotych do zdobycia.
>> Jako, ze nastal dzien Twych urodzin, zycze Ci drogowskazow na zakretach zycia i pomyslnych wiatrow na oceanie wyzwan.
>> Sukcesow w zyciu, szczescia w milosci, duzo usmiechu, duzo radosci, spelnienia wszystkich najskrytszych marzen, samych przyjemnych w Twym zyciu zdarzen.
>> Urodziny to jak wypicie kolejnego kieliszka ... lepiej sie czujesz, gdy nie liczysz ile ich juz masz na swoim koncie.
>> 100 lat, 100 usmiechow, 100 wielbicieli, samych niedzieli, przyjazni wielkiej, radosci wszelkiej zycze Ci dzisiaj 100 razy ja!
>> Aby wszystkie fajne dni w zolwim tempie uplywaly, by co dzien usmiechal sie do Ciebie swiat caly. By nigdy nie bylo porannej pobudki i wial wiatr specjalny co rozwiewa smutki.
>> 100 lat !!! 100 lat !!! 100 lat !!! 100 lat !!! Niech zyje, zyje nam !!! Za uwage dziekuje ...
>> Kazdego roku o tej samej porze kazdy Ci zyczy co tylko moze. Ja korzystajac z tej sposobnosci zycze Ci szczescia i wiele radosci. To o czym marzysz by sie spelnilo, a to co kochasz, by Twoje bylo.
>> Dzis obchodzisz wazny dzien wiec niech zisci Ci sie sen w ktorym spelniasz swe marzenia, a los piasek w zloto zmienia.
>> Abys byla usmiechnieta w dniu tak waznego swieta. Abys mimo biegu lat, zawsze kochala caly swiat. Abys duchem mloda byla i nic sobie z problemow nie robila.
>> Ktos mi powiedzial, ze konczysz ... lat, niech na kolana padnie dzis swiat, niech Ci poranek szczescie przyniesie, niech los pieniazkami wypelni Twa kieszen.
>> Wszystkiego sztywnego, cialka pieknego i zanurzania w nim ptaszka codziennego. I kazdego dnia coraz ruchliwszego.
>> Duzo usmiechu, radosci, milosci, malo zlosci, ryby bez osci, poznej starosci, udanej imprezki i wspanialych gosci.
>> 101 dalmatynczykow, 1001 upojnych nocy, 1001 drobiazgow, 100% pewnosci, 7 wspanialych, 4 pancernych, 2 setek i zakaski, strzalu w 10 oraz 1 000 000 buziakow w dniu Twojego swieta zyczy ...


Strony:   1  2  3 
 

zdjecia -|- -|-